哇哇哇!好開心呀~
期待已久既29號終於都黎喇~哈哈
今日我地去<扶康會>做義工呀!
我地只係返頭個2堂~
第3堂我地要聽talk..所以..
最討厭既maths堂唔洗上(正)
之後就lunch喇!!我地食手卷!(好味)
到左搭9到la 我地就落樓下集合!
我地一班low B club既成員就一齊去搭mtr去~
到左個到...都咪話唔驚呀...
個個都望住哂咁wor~
但係都冇計架:
好快..ms to就拉左我出去介紹我比d弱智人仕識
之後~我同呀邱就教佢地跳舞喇!
好彩...氣氛都幾好....好開心!
之後..我地又教佢地做小手工
我仲發現左有個人係識講eng架~
不過~我地始終都要走~(好唔捨得呀!)
之後我同呀邱呀麗周妙一齊去左西九食吉野家
仲去左三聯睇書天!好開心呀... |