| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 2 月 26 日 星期日  |
| annie VS 國畫 |
分類: 未分類 |
|
今日朝早返學
copy sir 教 maths…
有d悶,,得個做字…
10:00放學,同annie去行下,
諗住同佢去買國畫用品,
點知無開…
唯有去笫2度買…
其實國畫都有好many野買…
毛筆3~5枝(1枝都10蚊!!...)
毛巾…
筆卷…
國畫顏料(about…唔記得幾多錢…)…
大孫紙.細孫紙…
4隻玻璃豉油碟(唔可以有圖案!!)…
…………..
以前我學左6年,,,
6年來既經費計計埋埋都有500元以上(唔計學費,notes錢!!)
有時,,
我真係覺得annie好無責任心,,,
always話過d野又唔算數,,
我之前o個幾日已經叫佢拎報名表,
點知佢一係話心情唔好,一係話唔得閒…
佢always話d teacher(not mst~~)針對佢,
又話d同學好衰,
跟住扮唔舒服,唔返學…
我其實覺得係佢有問題lo~~
佢呀媽又俾喎…
我覺得佢呀媽好”種”佢,
中文text合格就以為自己個女好掂,,
仲俾200蚊佢呀…
仲之咩都就佢…(佢又唔係好有錢喎…) |
|
|
|
2006 年 2 月 20 日 星期一  |
| 無奈 |
分類: 未分類 |
|
今日調左位喇,我真係估唔到同sunny坐呀……譚罐A同送霍A兩個人真係真係好大差別呀: 譚罐A就就得閒無事就玩人地d文具.,,,有時仲同jenny,馬睇,佢同我玩搶戰,,,有時起碼會find d野笑下……but送霍A就有時似lup飯咁…(唔好介意呀…),總之呆呆滯滯咁……好大差別呀!!!!今日jenny無返學,,but原來5c律同佢坐…後面+個馬睇,全部都係佢d fri,…katie就同蚊之坐…點解全部都係一堆堆fri咁坐,當然唔計我,華仔喇…(雪華仔)
仲有仲有…我好慘呀…無la la俾Mrs 憎罰我重默…我明明2次都合格,錯左小小,都罰人…
留言留言…
|
|
|
|
2006 年 2 月 19 日 星期日  |
| 自家朱古力湯圓 |
分類: 未分類 |
|
琴日我去左我個朋友既屋企反呀…佢有隻cat,叫coffe呀….好qq呀!!!and
then我地玩cook food!!!我地make chocolate湯圓呀…(其實都唔知食唔食得…)
我地make左d皮之後,佢同我say:不如+d美綠??then之後我地+左好多野,我
真係有afraid唔食得,點知最後d效果都好好,好好食呀!!!我都係第一次食朱
古力湯圓 ga~~
|
|
| |
|
| |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 22 | »
|