|
今日好黑仔呀,,morning打badminton,and then有d想食喉糖,then咪同華女,霖霖一齊買lo~我buty左一個$10.90既喉糖,點知d味好怪,我心唸:算~照食,但行下行下,我竟然將d喉糖倒晒落地,個11元就咁無左….
中午我就要去太和既xx社區中心拎單張,人生路不x,我當然係find左好耐先去到,到我到左既時候,個時係1:30pm~,我見到有個板寫2:00~5:00,先知放,lunch,我只好在百佳行來行去,到左2:00我去番社區中心,問佢拎單張,佢自話無…我真係白走….到左4:30pm,我要去英皇study maths,都幾好玩…and then,有個小學fri meet我行街…就係咁….
|