我真係好期待啊xd,,,
我真係好希望我可以同佢一班啊,,,
可能真係俾果個人講中左啦,,,,
我真係愛上左佢啊xd
如果我真係可以同佢一班既話,,,
我一定會愛佢一生一細嫁(係認真嫁)....
除非佢唔鍾意我,,,,
唔係我都唔會放棄嫁,,,,,
因為我發覺我真係愛上左佢啊xd,,,,
我諗今次佢真係係我既人生中,,,,
最愛既人啦,,,,
係呢短短既暑假課程中,,,
我就係咁愛上左佢啦xd
有d想放佢張相係呢度tim,,,
放心啦,,
我唔會出ma佢嫁,,,,
哈哈哈~~~~
---------------------------
^
^^^^^
^^^^^^^
^^^^^^^^^^
!!!!!
!!!!!
!!!!!
!!!!!
睇利我都開始冇咩既事啦xd
|