Cursor by www.Soup-Faerie.Com

 

 

 

 

 

 `'! LVE IS THE ANSWER=] }▊

凍  不安

今日好凍哇‵>/\<"搞到我7:10先起食--"又要落操場‵食西北風`SHIT=THEN,,頒獎`1E第2,好耶!~~

跟住上番去,,,盧盧話未做晒HW...想死牙-0-"佢又係好搞笑...起度諗埋D計仔黎厄老C``最後"成功過關``

之後上p.e...手球比賽,,,呵呵呵,,,我費到爆炸喲-0-`好內疚...連全波都吾識全/3\"內疚中。。。輸左T^T

盧盧天日要比賽啦∼奸爸爹~~小息`有人整到STEPHY喊>/\<"STEPHY吾好吾開心LA~~好快就L U N C H

lu~食糯米雞+蛋糕仔@v@*good~-0-then...執locker~吾係我...係敏妍><"亂到阿媽都吾認得哇^

then,,,通識...無聊--睇星期二檔案--------阿叉篇--話咁快就放lu~hapi***留底溫書~!敏妍嬲左我哇︿

sor∼我都吾想架...but我想溫書者^0^"sorsor x 10000000000000000000000000=]]

FOR FRIEND ONLY*}         

  :: {2006-03-13 09:50 PM }}  {{ [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]}} 

 

 

                                   



訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
TIME`