今日好凍哇‵>/\<"搞到我7:10先起食--"又要落操場‵食西北風`SHIT=THEN,,頒獎`1E第2,好耶!~~
跟住上番去,,,盧盧話未做晒HW...想死牙-0-"佢又係好搞笑...起度諗埋D計仔黎厄老C``最後"成功過關``
之後上p.e...手球比賽,,,呵呵呵,,,我費到爆炸喲-0-`好內疚...連全波都吾識全/3\"內疚中。。。輸左T^T
盧盧天日要比賽啦∼奸爸爹~~小息`有人整到STEPHY喊>/\<"STEPHY吾好吾開心LA~~好快就L U N C H
lu~食糯米雞+蛋糕仔@v@*good~-0-then...執locker~吾係我...係敏妍><"亂到阿媽都吾認得哇^
then,,,通識...無聊--睇星期二檔案--------阿叉篇--話咁快就放lu~hapi***留底溫書~!敏妍嬲左我哇︿
sor∼我都吾想架...but我想溫書者^0^"sorsor x 10000000000000000000000000=]]