Cursor by www.Soup-Faerie.Com

 

 

 

 

 

 `'! LVE IS THE ANSWER=] }▊

家長曰後‵‵`  傷心

今日家長日`無奈`吳少岳狂吹水--"

又話呢科吾好...果科吾好...總之科科都吾好> <"(除左通識)!!

問佢考第幾...又扯開話題...勁想打爆佢個屎忽...-v-"

又俾miss kan鬧...d老c好q煩牙...=.=

之後閃人...閃之前又俾吳少岳足住左...

我心諗"你好臭牙...走開d la~!!"

之後佢問"你同班裡面邊個熟?"

我心諗"吾方會係你...亦都吾會係你!!"

之後我答"鍾xx...殷xx...羅xx..."

跟住佢話"阿鍾xx...殷xx...羅xx...都好勁嫁,,,你可以問下佢地功課"- -

跟住我冇答佢就閃人...

去左美心食早餐...閃人...

eNd=]

FOR FRIEND ONLY*}         

  :: {2006-02-26 04:28 PM }}  {{ [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]}} 

 

 

                                   



訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
TIME`