Cursor by www.Soup-Faerie.Com

 

 

 

 

 

 `'! LVE IS THE ANSWER=] }▊

[20]*  愉快

今日放學留低溫書...就黎u.t啦...朋友仔加油喲!"放學...去左canteen溫...同前班長&珠珠溫...好搞笑>v<"原來1b好似有人比人偷野...??...係咪真架呢?? THEN...同F.5既姐姐傾計...幾好人呢...佢個藥婉筆筒...真搞笑.../\/\`THEN...同18GO 7-11...跟住佢話見到一個信義人想買xxx...係咩...我見吾到既-0-"then...返歸...聽日打羽毛球...期代/\/\```

HAPI-END``=]]]^

FOR FRIEND ONLY*}         

  :: {2006-03-20 06:56 PM }}  {{ [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]}} 

 

 

                                   



訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
TIME`