Cursor by www.Soup-Faerie.Com

 

 

 

 

 

 `'! LVE IS THE ANSWER=] }▊

MK*  開心

2月11日*

今早去了MK*=]]"一個二個簡直就是變態的,,,6點A.M起身,,,我冇佢地咁變態,,,我7A.M先起身..THEN,,就撘車TO MK*BORING=]]11點倒返黎*好悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶\_/"我把功課KO了,,又溫埋ENG DICT~SO HAPI=]跟住就繼續DRAW MY 唐老鴨~!!@_@

2月10日*

派卷*電腦.OK.同GILLIAN同分.英文總分*227=]←吾肯定..因為睇果時池嫂阻住左我!!!\_/""都幾好..最好呢科-_-^通識都幾好*I HOPE THAT WILL BE QUALIFIED*=]]

THE END=]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]"

FOR FRIEND ONLY*}         

  :: {2006-02-11 03:40 PM }}  {{ [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]}} 

 

 

                                   



訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
TIME`