|
`'! L♥VE IS THE ANSWER=] }▊ |
|
哇,,,中史又炒粉* |
|
今日考eng&中史哇∼ENG冇溫都識,,用左4個字就KO了哇•••YA∼小息同凝去左CANTEEN溫書,果度好靜,好易入腦呢∼接著考中史,,hapi,凝叫我溫果d都有考••>v<""希望可以合格na∼∼∼哈∼∼∼見到d F3做吾晒,鄧佢地可憐--"then•放學with蚊去了北江食飯,就這樣吃了$31
tmr考is,最恨的一科-3-fightin~!!
♥ FOR FRIEND ONLY*} |
|
:: {2006-01-18 02:12 PM }} {{ [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]}} |
« | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | ... | 166 | »
|
|