Cursor by www.Soup-Faerie.Com

 

 

 

 

 

 `'! LVE IS THE ANSWER=] }▊

哇,,,中史又炒粉*  驚訝

今日考eng&中史哇∼ENG冇溫都識,,用左4個字就KO了哇•••YA∼小息同凝去左CANTEEN溫書,果度好靜,好易入腦呢∼接著考中史,,hapi,凝叫我溫果d都有考••>v<""希望可以合格na∼∼∼哈∼∼∼見到d F3做吾晒,鄧佢地可憐--"then•放學with蚊去了北江食飯,就這樣吃了$31 tmr考is,最恨的一科-3-fightin~!!

FOR FRIEND ONLY*}         

  :: {2006-01-18 02:12 PM }}  {{ [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]}} 

 

 

                                   



訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
TIME`