Cursor by www.Soup-Faerie.Com

 

 

 

 

 

 `'! LVE IS THE ANSWER=] }▊

溫習  驚訝

今日早上係屋企溫習,,,好乖乖呢~>∼<

跟住去元朗食飯,,,食完又返返黎....-0-""

唉...又要考試la∼加油a,,1e,,,要同佢死過-0-""

FOR FRIEND ONLY*}         

  :: {2006-01-07 07:03 PM }}  {{ [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]}} 

 

 

                                   



訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
TIME`