Cursor by www.Soup-Faerie.Com

 

 

 

 

 

 `'! LVE IS THE ANSWER=] }▊

無聊  滿足

今日上堂好悶,,,尤其係maths..><我同敏妍講笑...講左好多野^v^**好開心,,,lunch之後,,,睇左本書....叫<<當miss愛上阿sir>>超好睇...好多kiss野-0-""訓覺../\/\"the end=]

ps敏妍剪左頭髮a~好cute~~^^*仲有要溫書la~~今晚與它共存亡!!!!!!!!!!!!!!!!!呵~~~

FOR FRIEND ONLY*}         

  :: {2006-01-10 04:54 PM }}  {{ [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]}} 

 

 

                                   



訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
TIME`