|
TODAY,,,,,,早上9:49比阿媽嘈醒左•••••無奈、、、、、之後去租碟睇.租左5隻..,.佢地話1日都睇得晒.,,.因為吾想初1去環碟...-w-""跟住撘車返家睇""首先睇玉女添丁,,,好爆笑,,跟住落街買薯片&汽水.TOTAL::109.3..:'>0<""未去逗利是已經用清光D$$==返黎睇反斗智多星3再睇反斗智多星4...>u<"個細路好鬼醒目,,,整左好多機關...果4個賊仔全部玩死醒.卡卡*跟住睇史密夫V.S史密妻,,><"^又係好搞笑,,,最後果隻冇睇到,,,.,實在太眼訓,,,,GO TO SLEEPING~~!THEN,起隻又睇迷情家族.好變態--"跟住做功課,,,終於做晒果61題數= =""LAST,,,希望聽日花市會買到好多野la~~!BIBI~~
♥ FOR FRIEND ONLY*} |