Cursor by www.Soup-Faerie.Com

 

 

 

 

 

 `'! LVE IS THE ANSWER=] }▊

happY day  驚訝

TODAY,,,,,,早上9:49比阿媽嘈醒左•••••無奈、、、、、之後去租碟睇.租左5隻..,.佢地話1日都睇得晒.,,.因為吾想初1去環碟...-w-""跟住撘車返家睇""首先睇玉女添丁,,,好爆笑,,跟住落街買薯片&汽水.TOTAL::109.3..:'>0<""未去逗利是已經用清光D$$==返黎睇反斗智多星3再睇反斗智多星4...>u<"個細路好鬼醒目,,,整左好多機關...果4個賊仔全部玩死醒.卡卡*跟住睇史密夫V.S史密妻,,><"^又係好搞笑,,,最後果隻冇睇到,,,.,實在太眼訓,,,,GO TO SLEEPING~~!THEN,起隻又睇迷情家族.好變態--"跟住做功課,,,終於做晒果61題數= =""LAST,,,希望聽日花市會買到好多野la~~!BIBI~~

FOR FRIEND ONLY*}         

  :: {2006-01-28 01:54 PM }}  {{ [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]}} 

 

 

                                   



訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
TIME`