Cursor by www.Soup-Faerie.Com

 

 

 

 

 

 `'! LVE IS THE ANSWER=] }▊

••  愉快

今日考電腦&[pig in the city],,,.,so easy"""放學去送蚊返屋企,,,行緊果時佢[左擁右抱]=]]]""左面鍾倩凝右面我=0=^佢話好凍喎,,,所以攬住一齊行...之後去左鍾屋企溫通識-0-^好easy既一科,,,佢話好驚-0-""下@@諗番起上次通識考第17,,,好hapi=]希望今次仲好d la~~佢屋企好令,,,佢好似癲左咁>v<溫左好耐,,,好開心~~咁就ko左1科la!!

FOR FRIEND ONLY*}         

  :: {2006-01-20 05:16 PM }}  {{ [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]}} 

 

 

                                   



訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
TIME`