`'! L♥VE IS THE ANSWER=] }▊
••
今日考電腦&[pig in the city],,,.,so easy"""放學去送蚊返屋企,,,行緊果時佢[左擁右抱]=]]]""左面鍾倩凝右面我=0=^佢話好凍喎,,,所以攬住一齊行...之後去左鍾屋企溫通識-0-^好easy既一科,,,佢話好驚-0-""下@@諗番起上次通識考第17,,,好hapi=]希望今次仲好d la~~佢屋企好令,,,佢好似癲左咁>v<溫左好耐,,,好開心~~咁就ko左1科la!!
♥ FOR FRIEND ONLY*}
:: {2006-01-20 05:16 PM }} {{ [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]}}