|
`'! L♥VE IS THE ANSWER=] }▊ |
|
16/8* |
|
下晝去TW(荃灣--?)...
好迫...
冇乜心機...
買左1件3咁多...--"
夾左1包15.9$$既糖...
好味...
攰...
下次補番...=-="
♥ FOR FRIEND ONLY*} |
|
:: {2006-08-17 10:57 AM }} {{ [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]}} |
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 166 | »
|
|