Cursor by www.Soup-Faerie.Com

 

 

 

 

 

 `'! LVE IS THE ANSWER=] }▊

15/8* 

今朝8:30起身...

9:15同表妹去北江...

又行又買又食...

呵..:)最衰冇得又拎...-00-"

見到咩都買一餐...-X="

行都腳都軟埋...-9-"

12:30先返到屋企...

又食...-0-"

食完牙媽出街...

表妹又話落街...

好!!!!!!...

佢咩都請我食...

點知3百蚊吾見左100...

咁到我請食...

由銀座去北江到天耀商場...

食左$158.9...

勁...

食到吾停口...-V=`

吾記得左應承左牙哥買野比佢...-X=

去左天耀商場買...""

我地又買...呵:)

姐係天耀商場買左48蚊...

卡卡... :)

返屋企開餐。。。

飽飽飽...

 

FOR FRIEND ONLY*}         

  :: {2006-08-16 01:11 PM }}  {{ [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]}} 

 

 

                                   



訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
TIME`