|
`'! L♥VE IS THE ANSWER=] }▊ |
|
15/8* |
|
今朝8:30起身...
9:15同表妹去北江...
又行又買又食...
呵..:)最衰冇得又拎...-00-"
見到咩都買一餐...-X="
行都腳都軟埋...-9-"
12:30先返到屋企...
又食...-0-"
食完牙媽出街...
表妹又話落街...
好!!!!!!...
佢咩都請我食...
點知3百蚊吾見左100...
咁到我請食...
由銀座去北江到天耀商場...
食左$158.9...
勁...
食到吾停口...-V=`
吾記得左應承左牙哥買野比佢...-X=
去左天耀商場買...""
我地又買...呵:)
姐係天耀商場買左48蚊...
卡卡... :)
返屋企開餐。。。
飽飽飽...
♥ FOR FRIEND ONLY*} |
|
:: {2006-08-16 01:11 PM }} {{ [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]}} |
« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 166 | »
|
|