今日 又係出街出街咁過1日;;
冇咩野發生囉!*
我同余詩佢講左好多未來既野,,
吾知我地4個大個左之後
仲會吾會記得大家呢?? =]
好好好`難講囉~
如果有機會既話大家1111定要約會下呀!!
XP;;講到好似要分開咁TIM* - -
到時大家生埋女仲搞野,,
我個女到時刀吾知會吾會矮過我嫁*
高妹個女可能高過佢"
彤個女可能啃過佢`
余詩個女隻死人眼可能大過佢!!
xddddddddddd~到時就好好好`笑喇
PS::[SEE到某某人既日記*突然有種吾
知點既FEEL,,佢對朋友好似好"宜"
嬉咁...就算真佢班Fd*真係做錯左
牙`刀吾死講到''絕交''咁勁Ma~]
** [ 中2 ]里可能只是錯覺`';;
|