今日,,余c佢吾舒服*
冇返刀上午堂;; {佢就好啦`}
之後 上堂對左好好好`卷
點知... - -"
有好多刀全軍覆沒 >3
不過 全軍覆沒得黎又冇咩野喎*
1d吾開心到冇;; {可能我壞了}
哈`有D卷既分數我仲高過[彤.余c.紅]
HO開心牙!!
之後,,余c佢返左黎"
佢冇咩精神牙`有dd吾慣
冇左佢屌我;;我會好無聊嫁* {犯賤}
放左學我地去左紅紅屋企...
余c佢話要訓教喎*
嘻`我又點會咁容易比佢訓呢?!
我起到搞佢正到佢冇得訓...
但 見到佢咁想訓"
我就比佢訓下喇~ {好人麻??}
途中我地仲落左去買野食!! {巧味*}
冇幾耐就返左屋企啦~
PS::**[紅,,余c要快D好返牙`]
|