今日好柒牙!!
個死人頭囉 >3
琴日電曲左,,今日諗住洗頭個時"
我牙媽吾比我洗喎*
咁我咪發左1陣脾氣囉`]
搞到好柒咁返學!! {醜}
正又吾係曲又吾係... =)
之後突登遲到;;吹咩?!
上到課室*[要做好心理準備俾人話柒]
點知...
有人"0左咀"1陣就冇咩野喇~
有人問我電左幾多$$$$$$$;;
有人話幾靚... *V*
之後,,上堂1係訓教1係玩同出位;;
d MISS/SiR刀管吾到我地`
因為 我地太癲喇~
放左學起學校發臭左1陣就返左屋企"
因為近排冇咩錢`]
所以早d返屋企!!
ps*( [ 中2 ]左里…,, )
|