今日,,又係好似之前咁落左KF`]
去左紅紅既屋企*...
余c就同佢條仔1齊啦~ {好幸福}
開始冇咩特別;;
但玩左1陣,,佢叫我做鴻姐喎*
{我"0哂咀"囉}
我叫佢吾好咁叫我啦~佢吾聽仲叫多幾聲
{超難聽呀!!我差吾多死;;}
我叫左佢吾好叫佢先冇炸!!
之後 刀好平靜下,,冇咩野發生
至到我問余c佢攞番個銀X...
佢話尋日發陴4吾知掟左去邊;;
我屌*好彩我今日有$$炸!!
過左1陣*我搭MTR返屋企
點知俾D人捉喎...好撚糗呀!!
我屌;;佢問我有冇宜樣又有冇宜樣
我好惡咁話我咩刀冇;;得張票 {地鐵票}
佢好無奈咁叫我冇學生優惠就吾好買學生優惠票
嘩!!我果時好嬲咁話得啦~
佢先肯比我走炸`
我差D爆粗呀"好彩條友比我走
之後*返左屋企訓教 {好攰}
|