今日我去完KF之前,,
返左屋企"換33
打俾珍問佢我幾時出``
珍同佢呀媽&神婆落左KF覆診*... {珍要SEE牙醫}
但神婆手提留左珍既屋企;;
所以我要去珍既屋企攞番神婆既電話``
我攞左之後我就搭車落KF啦~
嘩!!等左超耐刀冇車黎喎,, {好火 .\ /. 凸}
當我想搭MTR既時候就有車黎啦喎"
落到KF刀8點幾啦~佢地仲食緊M記
佢地吹我地問...
我地點解咁耐刀未去到西9*///
我地吾想比佢地左吹我地
所以就好快咁搭MTR啦``
到左之後,,大家刀幾熱親下...
問我地飲吾飲酒?!我地個個刀好飽
所以冇飲酒;;
之後去左1個公園玩誠實&大膽
好悶"冇咩轉到我 {轉到我既機會係零呀差吾多!!}
玩左冇耐比1班人逗;;
佢地想溝某D人喎,,
但冇理佢地``同我之前條仔玩"
玩到佢條女嬲左佢 {0哂咀}
但最後刀哄番佢,,哈哈
如果哄吾番我就做左千古罪人啦~
之後搭車返屋企,,
PS::(生日快樂呀"吳煙)
|