NO.1日考試就咁就完左啦~
今日考英文同中文作文,,
嘩!!難到死呀*/// {英文}
中文就好容易``好快就做完LU~
之後,,我地去左KF
行到死呀*...
又悶喎;;又吾想咁早返屋企
咁我地就租左[輪迴]
起彤彤屋企SEE;;之前no.1次SEE就驚
旦,,SEE過就嘩嘩嘩啦~ {小小驚啦"}
紅紅好快走左*///余詩又走埋
得番我同彤彤
咁我地咪去SEE33啦~
貫左幾件3同1件褸
我覺得刀姆好SEE呀;; {我覺得炸}
唉*吾講啦~
溫書,,近掛好悶呀`` =]
有咩好玩呢?!大家提供下有咩玩啦~
|