今日,我同佢由Art堂玩到落堂
好開心呀”
哈哈``
我同佢起度搶介刀~
佢怕我介手喎*
原來呢個世界仲有人關心我嫁;;
旦 我超想介喎!!
bu~
途中我地起度濫啦,,
d人以為我地起度溫馨喎..
我bu佢地呀**
誤會哂啦~
0左咀” =)
到左放學...
佢問我今日去邊樹??
我話要等埋余詩先得...
佢話落kf先喎*
我地放左之後左call佢,
咁我地就落左kf
旦 我地落左kf到無打俾佢
因為余詩gE電話起林曉紅gE家姐到!!
所以我地就無打佢啦~
旦 我地見到佢呀**
哈哈``
之後 好無聊咁起果度某左1陣...
個天好灰呀!!
5:30超似6:30喎;;
又0左咀”
突然之間又落雨 -v-*
我地就返屋企啦~
佢仲送我返屋企...
果時,好qcold嫁麻!!
仲幫我遮雨”
佢真係好傻呀*
我話攞傘俾佢 佢又話吾死;;
唉*
好驚佢病呀”
你要着多件3呀!!
我吾想你病呀**
PS::余詩話我同佢D關係好左好多呀”-!!]
|