今日,佢哄番我啦~
不過 如果佢又係咁gE話...
我又可以點呢??嬲佢?!
唉*
煩死人啦~
尋日 介完之後開心左好多呀”
放學之後,豬紅放我飛機...
bububu!!
0哂咀喎;;刀吾知講咩好呀 -w-*
之後,佢問我我去邊樹’’
我話吾知,可能佢聽吾到啦~
佢就話係學校門口等``
我吾知發咩癲,,講好喎*
我bu我自己呀!!
佢真係等我喎”之後去中聖gE途中佢問左我好多野...
好多野刀係我gE好呀哥講出黎俾佢聽gE,
又檢查手喎;;
好彩佢SEE吾刀炸”但我刀係吾小心俾佢SEE到喎*
佢問左我超多野``旦我gE荅案咩刀係口不對心~
唉,,
發覺自己好失敗呀’’
冇D用...對住佢講吾出我gE感受
我應該話 係,我吾想你同佢玩咁埋”我係有介手
bu*
旦對住佢真係講吾出!!
天日又有機會啦~
鵬鵬同學”))你要努力呀``
PS;;)★`*/|!開心同吾開心只係1條界線 ! |-*
旦``界線是屬於開心定不開心呢???
|