Rock GirL*

 

 

 

lovemoony14
暱稱: ﹡ 超 人 與 芷 "'
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Never SAD
=]
=]
[I]
又 怎 樣 ?!
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
'' MAggIE NG 日 ...
'' ki 日 記 ||*
'' suki 日 記 ...
'' 小 水 怪 日 記...
'' 文G 日 記 ||*
'' 屎 桶 日 記 |...
'' 屏 日 記 ||*
'' 雪 麗 日 記 |...
'' 劉 嘉 日 記 |...
'' 貓 日 記 ||*
mero PET -- 白花花*︴
ф①ф①еみヱ

 

  

2006 年 8 月 3 日  星期四

 晴天 

 

被RAIN-TaG*xD

 

 

TAG BY RAIN*

The Game Of << 10 + 1 + 9 >> rules :
10 :列出 10 樣最想實現的事  
+1 :除了要回應前者的問題外,還要加多自己一個的問題問別人 .
+9 :玩完呢個遊戲,要再send 比 9 個人玩過,
      還要到這 9 個人的 Xanga 留 Comment .

第一樣最想實現的事:嘻嘻..同D FD一齊環遊全世界!!

第二樣最想實現的事:我每日都想見到PP..xD

第三樣最想實現的事:自己生性呀!!-__-V

第四樣最想實現的事:-00-"'唔唔..希望我可以返教會!!

第五樣最想實現的事:希望我同家人的關係會好好`-33-"'

第六樣最想實現的事:做哂中文果本暑假作業..=_-"'好難做`[爆粗中..]

第七樣最想實現的事:同到我最愛的人結婚!!-..-'''

第八樣最想實現的事:我的英文,,要有進步!!=]

第九樣最想實現的事:我要在CALFSS畢業..[諗下好啦!!-00-]

第十樣最想實現的事:世界沒有邪教!!

斯妹問:你地覺得我係個點既人XP"
答:-..-''我不認識你的!!啊..啊

Chamtim問:你屙緊大果時會做乜?
答:哦..沉思呀!!你呢?!白痴仔..

Hazel問:你地大個想做D咩呀?
答:無國界E生..嘩`諗下好啦!!OR幫宣明會打工~哈哈*xD

Kasin問:點樣既人先會打動你個心?
答:唔*啊..啊..-口-"'就呢,,佢平凡的..同信仰BG的!!

Ting 問:  有冇呃過最好既朋友?
答:有..嗚嘩*[犯罪"]!!

Emily問:邊1個人令到你最傷心? 
答:下?!-__-"'有咩?!我好開心的..

小ka問:你最唔鐘意自己邊到?
答:成個人!!xP死得啦`

君豬問:你最唔鐘意身邊既邊一個人?
答:...我會接納的!!

小庭問:你最fd既係邊個?
答:唔知咩程度的呢!!可能唔會衡量啦!!
   
卡蚊問:依家比你講句野,你會講d咩呢?
答:PP*我最愛你!!

LiLY問:你而家最想做d咩
答:去ENGLAND and 直踩 日本 ..- W-"'超狼死*

Ting問:邊首歌可以用黎形容你自己o既心情?
答:[終身學習]

NICCO問:有冇試過係人地面前扮開心既滋味?
答: 有..咁又點?!

Jelly問:你係咪好鍾意Jenny Ng呢?
答:唔認識..-00000-"'

Yoyo問: 你有沒有騙過我??
答:你係..?!

Tammy問: 既然生存有咁多痛苦同限制,,點解仲要生存?
答:因為痛苦只係神被我們的考驗!!=]

 小雲問:有冇試過為左某個人做D自己唔開心既野?
答:吓..飲酒幾開心的!!-W-'''KAKA*好味!!

沈大雯問:你過得快樂嗎?
答:原來過得很快樂,,只有一人未發覺..

紙皮問:你呢刻最愛既人係邊個?
答:PP*山下智久~

朱奶問:你想唔想打人??!?
答:做嘜要打人?!打BALL唔好?!

兔比問:甚麼東西是最珍貴的對你來說?!
答:MY FRIENDS..=]

錦強問:試用完整據子列舉出生平做過最白痴的事情.
答:有一次,有一個KAI子說笑話..把我的淚水引了出來..真的多謝你忍我笑..

紀問:有無拍過令你永遠吾會後悔ge beautiful Love?                                                         
答:冇*-.-"'冇人要的我..想和PP拍呢!!XD

大寶問:有冇試個發夢見到自己甩牙??
答:有..被人一拳打過來..流血..甩左!!

荔枝問:試舉出5個你想講粗口的原因??
答:口快快..粗口已變了名.副.詞等!

MAY問:想唔想睇寶貝計劃!
答:唔多想!!睇"DN"+KERORO啦`xD哈哈*

呀婷問:你有無曾經想有殺人ge衝動?
答:有..-00-"'

牙rain問:你e+對邊個異性有feel先,,卡卡卡,,(奸笑中)(1定要up個名牙,,)
答:山下智久*!!xD aRAIN..你當我傻的嗎?!哈哈*xD

MoonY問:你有冇諗過D色色野?![下?!變態佬@變態婆]

答:

Tag:abby..MAGGIE NG..ETC*=]

 

 幾時寫?* 2006-08-03 09:35 PM 

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

SUPPORT JOHNNY*