流眼淚原來係無補於事
眼都腫埋 傻瓜到
鬼叫自己冷淡人地嘛
人地咪以牙還牙lo
唔明白
唔體諒
傻瓜呆呆獨自等左一個鐘
換來既係冷淡
唔係人地邊個 可理可不理嘛
過埋聽日之后可能以后都唔會係傻瓜lu
聽日就要調位
同小植子坐 雖然都好好
但......唉
好唔開心
gap團要分開坐
再唔可以好似以前甘傾得甘開心
有咩一齊笑
一齊玩
一起lor
比人sks
無奈T^T
呢幾日好大壓力
我受唔住了
仲要比人冷淡
人地唔在乎你
都無辦法
唉........唉....
*****閱讀完此文不留cM者 一世行衰運*****
|