不喜歡我的話…可以早點跟我說嗎?!
我不想愛得很深的時候你才叫我放棄__*
這樣會很辛苦..但你會明白我嗎?!
我感覺到你離我遠去’’已經落下不少淚了
難道你看不見我臉上的淚痕嗎?!
算了..你就讓我繼續傷下去吧!!
今日同班男仔去食野,
我仲諗住會好好天,
點知落鬼咁大雨,
我同榕容同埋rachel,
條dress都濕晒,
不過唔只我地女仔濕,
男仔仲濕啦!
點知,
響去ga路上,
見到我後面果個-always 唔記得bring野果個,
我同佢玩到勁癲,
佢個遮整到我濕晒,
但係個天好好,
整到佢ga 遮差d broken,
該死啦!always串我呀la,
到左kfc之後,
班會主席好好人呀!
不知不覺間,
我同班男仔熟左,
仲知道功課長鍾意女班長tim!
keke!