今日,
我都唔知某某想點架!
我番到去,
我同佢仲有講有笑,
我番到去屋企,
我諗住打比佢,
第一次打唔通,
第二次.
因為我要問功課,
先打比佢,
佢右要好唔耐煩咁好想好快d cut 線,
咁我算囉!
唉!!!今日無啦啦上唔到msn,
我好無聊咁去c多一次zero個blog,
c完之後,
唔知點解我好掛住佢,
我仲留左言,
就係話:
你估下我係邊個,
keke,
唔知點解我無啦啦好掛住你,
唉!之前你雖然冇比我同蛙同埋nicole響btv拍野,
但係我知你好好人,
響暑假之前幫左我地拍野,
你唔好唔on啦!
因為我會好掛住你呀!^^
之前響mtc到,
每一次見到佢落來,
我同蛙一定好似fans咁跟住佢,
其實都係因為想佢比我同蛙響btv到拍野,
唉!!!小學果陣,
咩都好,
至少每日都可以欺凌eric ng,
我都算好啦!
冇好似何生咁always搞佢d野.
如果做專題,
唔洗諗,
我一定唔做野,
而draw野,
就一定係nicole lo draw啦!
每次同我同組d人,
都係果一d人,
因為咁先合作得好呀ma!!
中學............
有咩好呢?
可能d男仔令仔d啦!
但係就衰d,
時好時衰!
都唔知佢地想點!!!!!
|