不喜歡我的話…可以早點跟我說嗎?!
我不想愛得很深的時候你才叫我放棄__*
這樣會很辛苦..但你會明白我嗎?!
我感覺到你離我遠去’’已經落下不少淚了
難道你看不見我臉上的淚痕嗎?!
算了..你就讓我繼續傷下去吧!!
今日9點幾醒左,
唔知算唔算早呢?
食完lunch,
就馬上on msn ,
得果幾個人on,
同cpk傾左一陣,
佢響msn到,
又冇平時響classroom到咁衰wor!
之後又同呀哥傾,
終於知道佢鍾意邊個啦!!!!!!
不過我唔會講架!
夜晚去左食團年飯,
對住某d人,
真係o晒呀!
跟住去左惠康買過年ge野,
點知,撞到搖k彥個細佬同佢呀媽,
真係黑仔呀!