不喜歡我的話…可以早點跟我說嗎?!
我不想愛得很深的時候你才叫我放棄__*
這樣會很辛苦..但你會明白我嗎?!
我感覺到你離我遠去’’已經落下不少淚了
難道你看不見我臉上的淚痕嗎?!
算了..你就讓我繼續傷下去吧!!
今日係day4,
上家政果陣,
有個男仔問我整野整成點,
之後佢話我都整得幾令!
我就話番佢:你果個都ok呀!
但係最緊要ge係佢話:你咪仲令!
唔知你地gat唔gat到呢?
又留堂啦!
第4次留堂呀!
姐係我響呢個學年到冇交功課4次!
今次同ashton,媽媽,榕容,kenneth同rj一齊留,
勁好玩呀!
我地響到玩擲野,
留4次堂,
今次算係最好玩ge一次!