不喜歡我的話…可以早點跟我說嗎?!
我不想愛得很深的時候你才叫我放棄__*
這樣會很辛苦..但你會明白我嗎?!
我感覺到你離我遠去’’已經落下不少淚了
難道你看不見我臉上的淚痕嗎?!
算了..你就讓我繼續傷下去吧!!
今日係我最鍾意ge day1
朝早出門口果陣,
好似見到一個好似"易雞"ge人,
我見唔到佢ge正面,
之後佢就走左lu*
不過我覺得"大菠蘿"好慘呀!
佢就唔知點解要抄書,
咁佢一早抄左,
仲響lunchtime之前比左carmen,
但係..過左lunchtime,
miss kwok就同佢講抄唔知邊頁邊頁咁,
我心諗:佢都抄左啦!咁咪算囉!佢係就係樣衰左d,
咁但係都唔好咁玩佢啦!
番到屋企,
無啦啦有血光之x,
整傷隻腳!!!!!!
流好多血呀!!!!!