不喜歡我的話…可以早點跟我說嗎?!
我不想愛得很深的時候你才叫我放棄__*
這樣會很辛苦..但你會明白我嗎?!
我感覺到你離我遠去’’已經落下不少淚了
難道你看不見我臉上的淚痕嗎?!
算了..你就讓我繼續傷下去吧!!
終於回歸msn啦!
之前考試d野唔再寫啦!
今日唔知點解自己覺得無論同一個人識左幾耐都好,
佢都會對你做一d你覺得"識左咁耐"唔會做ge野,
姐係好似呢排有d野咁,
雖然我兩次都唔在場,
但係聽番tiffany講,
都覺得有d心酸ge感覺,
今日我地幾個去左同miss kwok講,
但係我地都算好人啦!
叫miss kwok唔好話比馮sir聽,,
唔想再提啦!