不喜歡我的話…可以早點跟我說嗎?!
我不想愛得很深的時候你才叫我放棄__*
這樣會很辛苦..但你會明白我嗎?!
我感覺到你離我遠去’’已經落下不少淚了
難道你看不見我臉上的淚痕嗎?!
算了..你就讓我繼續傷下去吧!!
去左tiff屋企,
但係得我同angel去,
tiff屋企都算令啦!
我地好快就做好個report,
之後我地響到整人d相相,
我整得最多,
整左"佢"同"佢"
你地估下係邊個啦!!^^
angel同tiff話好好笑,
但係唔知點解我一d都唔覺得好笑,
我同angel一齊響4:00走左.
我地果班女仔分左兩批,
一批係sara佢地,
另一批我同angel佢地,
不過我地果到一早分左兩group,
我而家好似夾左響中間,
都唔知點好!
我希望我地可以一齊玩番啦!!