不喜歡我的話…可以早點跟我說嗎?!
我不想愛得很深的時候你才叫我放棄__*
這樣會很辛苦..但你會明白我嗎?!
我感覺到你離我遠去’’已經落下不少淚了
難道你看不見我臉上的淚痕嗎?!
算了..你就讓我繼續傷下去吧!!
今日is堂,
我本來有bring ws架!
但係唔記得左bring上去實驗室,
仲有,
我真係唔記得左bring 1b書!
差唔多成班冇bring,
佢咪好嬲囉!
點知,
佢又同miss kwok講,
搞到我地聽日lunchtime要留低!
仲要抄書!
唔想番學呀*
之後係學生會中期x報,
我地都知hugo一定會出去"提出意見"啦!
不過我地冇諗過佢一講,
全校都拍手!
佢真係好勁呀!