不喜歡我的話…可以早點跟我說嗎?!
我不想愛得很深的時候你才叫我放棄__*
這樣會很辛苦..但你會明白我嗎?!
我感覺到你離我遠去’’已經落下不少淚了
難道你看不見我臉上的淚痕嗎?!
算了..你就讓我繼續傷下去吧!!
今日係我個令令班主任ge生日,
kamen佢地整左張生日card比miss kwok,
佢地好似話想lunchtime之後比miss kwok,
唉..不過最慘ge就係..
本來潘金蓮話lunchtime只係test no.1-15 oral,
點知無啦啦要我呢個no.17去test,
搞到我睇唔到佢地送比miss kwok果陣ge情況!!!!!
我真係好憎佢呀!!!!!