不喜歡我的話…可以早點跟我說嗎?!
我不想愛得很深的時候你才叫我放棄__*
這樣會很辛苦..但你會明白我嗎?!
我感覺到你離我遠去’’已經落下不少淚了
難道你看不見我臉上的淚痕嗎?!
算了..你就讓我繼續傷下去吧!!
琴晚成3點幾先sleep,
今日真係有d唔想起身呀!
番到去,
個人好似未醒!
仲要比人玩,
咁就係因為呀fi好無聊話玩"紅綠燈",
開始果陣,
文a無啦啦點左我,
我真係....
之後妹妹企左響我隔離,
但係佢都唔拍我,
真係好煩呀!
跟住我又點左妹妹,
最慘ge係,
佢又點番我,
咁咪就係比人玩囉!
連呀fi都玩我!!!!
夜晚,
又去bbq<真係超熱氣呀>
燒得仲開心過琴晚,
跟住去左marco屋企,
不過仲要響樓下撞到深明,
真係岩到..
我地玩通霄,
番到屋企都5點!!