不喜歡我的話…可以早點跟我說嗎?!
我不想愛得很深的時候你才叫我放棄__*
這樣會很辛苦..但你會明白我嗎?!
我感覺到你離我遠去’’已經落下不少淚了
難道你看不見我臉上的淚痕嗎?!
算了..你就讓我繼續傷下去吧!!
想唔想知我而家響邊到呀?
我響....neway到呀!
係唔係好奇怪呢?
講番今日d野先.....
番到教會,
我見到小寶真係有番,<梗係啦!係我叫佢番架>
但係我仲見到文a番tim!
唔知點解佢地兩個一齊有番ge呢!?
好彩今日冇乜點講我同姚xx姐!!
之後玩game果陣,
我覺得自己左右真係唔係太協調,
不過第2個game,
就知道我真係好smart,
都冇輸過,
放左之後,
我地落左去玩uno,
不過小寶同姚xx又落黎,
真係......
玩得算hapi啦!