不喜歡我的話…可以早點跟我說嗎?!
我不想愛得很深的時候你才叫我放棄__*
這樣會很辛苦..但你會明白我嗎?!
我感覺到你離我遠去’’已經落下不少淚了
難道你看不見我臉上的淚痕嗎?!
算了..你就讓我繼續傷下去吧!!
今日不斷撞到教會ge人呀!!!!!
真係撞鬼呀!
我今朝番到學校,
就無啦啦胃痛,
之後仲要頭痛,
搞到我上eng堂,
都冇咩心機,
上art果陣,
我先知道好多人同我一棳好夜先sleep,
我琴晚2點先sleep到,
sleep得4個幾鐘.
放學先最黑仔呀!!!!
撞到隻豬呀!!!!
到夜晚,
我出街果陣,
又再撞到樊恩霖同佢呀媽!
佢仲要大叫:Crazy姐!
唉..
唔打啦!