| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 3 日 星期日  |
| 2006-12-03 |
今日遲左少少番教會,
番到去,
見到有隻豬坐左響沙發到,
果個咪就係妹妹囉!
好彩今次妹妹只係bring左一個培正ge番黎姐!
之後我同深明,同呀fi一齊落去買野食,
買完番去,
佢地好似成班蝗虫咁!
好快就清晒d野食!
唉..都唔知點解容姐bring個仔番黎架!
個人都煩,都copy人地講野,又以為自己好好笑,搞埋d小動作出黎,
超想打佢呀!
我地仲幫佢起左個花名tim,
但係我又唔知點解會起呢一個花名,
就係"同鄉",
之後我地又一齊玩killer,
妹妹以為自己果隻係king,
點知係queen,
仲要響到話一定有人假扮killer,
佢自己咪"火羅"左囉!^^
|
| 刊登時間︰2006-12-03 03:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | ... | 133 | »
|