不喜歡我的話…可以早點跟我說嗎?!
我不想愛得很深的時候你才叫我放棄__*
這樣會很辛苦..但你會明白我嗎?!
我感覺到你離我遠去’’已經落下不少淚了
難道你看不見我臉上的淚痕嗎?!
算了..你就讓我繼續傷下去吧!!
今日9點幾番到學校,
我番左個綜人file響locker,
好彩有得上番去姐!
不過又要抄書啦!
之後我地去左kfc食野,
今次就有kenneth,RJ tiffany,edward,david,yo姐,
我超慘囉!
比tiffany整到我成身都係d可樂!
佢真係好xx呀!
之後tiffany話想搵野擲rj,
edward就比左舊骨tiffany,
點知佢真係用黎擲佢,
佢都痴痴地架!
我地都玩到好癲!