不喜歡我的話…可以早點跟我說嗎?!
我不想愛得很深的時候你才叫我放棄__*
這樣會很辛苦..但你會明白我嗎?!
我感覺到你離我遠去’’已經落下不少淚了
難道你看不見我臉上的淚痕嗎?!
算了..你就讓我繼續傷下去吧!!
仲有一日,
就要朗誦,
個心情有d唔知點咁!
我今日同cess響學校留到6點!
果陣又cold,又落雨!
我諗有d人都知我係wear眼鏡啦!
我留左副眼鏡響學校,
但係我呀媽又唔知我響學校冇wear wor!
咁我咪走番去攞番囉,
之後我見到萬小姐同佢男朋友,
佢男朋友一d都唔令仔!
但係萬小姐又好令wor!
真係奇怪啦!
今日ge天氣好似我個心,
都係唔開心呀!
你想我點呀!
我比你玩死啦!