不喜歡我的話…可以早點跟我說嗎?!
我不想愛得很深的時候你才叫我放棄__*
這樣會很辛苦..但你會明白我嗎?!
我感覺到你離我遠去’’已經落下不少淚了
難道你看不見我臉上的淚痕嗎?!
算了..你就讓我繼續傷下去吧!!
今日仲係咁sick呀!
番到教會,
見到今日有好多人都番左教會,
而妹妹上次bring左兩個男仔來,
今次就bring多左一個女仔,
個女仔都幾斯文架!
玩<新>killer果陣,
妹妹做主持,
咁岩我又做doctor,
佢係咁比提示我去help人,
新果個唔同舊果個,
但係都係舊果個好玩d,
死人小寶,
明明係我做killer,
佢又要借d意開我隻"king"
真係好嬲佢呀!