不喜歡我的話…可以早點跟我說嗎?!
我不想愛得很深的時候你才叫我放棄__*
這樣會很辛苦..但你會明白我嗎?!
我感覺到你離我遠去’’已經落下不少淚了
難道你看不見我臉上的淚痕嗎?!
算了..你就讓我繼續傷下去吧!!
今日真係好唔開心呀!
日日為左"愛"而唔開心,
值唔值得呀??
我當你係我條仔,你當我係咩呀!!!!係"唔識ge人"囉!
聽到你咁講,係有d想喊架!
你知我今日係因為apple而嬲你架!
但係都係同你玩下姐!
唔洗咁呀!
我真係愛你囉!
但係你呢.......咪又係同一時間鍾意兩個人,
我係因為過呢樣野嬲你呀!
我咪又係同你玩番!
琴日我咪又係比你拖手!
衰人!!!!!!!!嬲死你呀!!!!!!><