不喜歡我的話…可以早點跟我說嗎?!
我不想愛得很深的時候你才叫我放棄__*
這樣會很辛苦..但你會明白我嗎?!
我感覺到你離我遠去’’已經落下不少淚了
難道你看不見我臉上的淚痕嗎?!
算了..你就讓我繼續傷下去吧!!
今日我差唔多11點先起身,
起左身之前都唔知做咩好,
好想打比佢,
但係又唔知佢呀媽響唔響到wor!
最後都冇打到,
呢幾日成日都係食飯盒,真係食到我好悶呀!
唔知點解有d掛住學校d野食,
係唔好食架!
但係起碼都冇咁悶呀!
下午果陣幫呀媽攞番d 3入屋,
我攞果陣feel到有d野"旭",
c下先知係有隻野響到,
我afraid到立即番入我間room!
真係好想佢來保護我呀!
我c下人地d msn名,
見到差唔多個個都係講about love
唔通love對人來說,
真係咁重要!