不喜歡我的話…可以早點跟我說嗎?!
我不想愛得很深的時候你才叫我放棄__*
這樣會很辛苦..但你會明白我嗎?!
我感覺到你離我遠去’’已經落下不少淚了
難道你看不見我臉上的淚痕嗎?!
算了..你就讓我繼續傷下去吧!!
今日開頭都幾開心!
因為上科學堂果陣,
我同顏煒彤見到科學bk有一隻"猩猩"
我就諗到都幾似潘金蓮架!
我咪話佢知囉!
點知佢都笑到咩咁!
跟住去到地理堂,
miss 潘真係講埋邊兩個唔合格,
cheap ming知道佢自己唔合格,
喊左出來,
我都只係講話少少野都喊姐!
佢就喊得仲勁!
佢仲話會打柒我,
但係響呢個時候我最唔開心ge係,
你竟然唔幫我!
明明琴日你都好幫我,
點解今日你會咁呀!
我係好好好唔開心呀!