不喜歡我的話…可以早點跟我說嗎?!
我不想愛得很深的時候你才叫我放棄__*
這樣會很辛苦..但你會明白我嗎?!
我感覺到你離我遠去’’已經落下不少淚了
難道你看不見我臉上的淚痕嗎?!
算了..你就讓我繼續傷下去吧!!
今日去左x誦!
超afraid呀!
我係第43個!
等左好耐,
到我果陣,
我好似講得好快wor!
番到學校,
我見到佢,
有d唔知點咁ge feel,
我知佢唔會再鍾意我!
但係佢都唔洗咁呀!
成日無啦啦響到話我!
佢都kaikai地!
好鬼無聊呀佢!
放學果陣,
見到兩個癲婆!
果個咪就係karin同sum囉!
今日都係咁唔開心!
karena呀!
你唔好再為左佢咁啦!
佢唔值得你咁去愛佢架!