黑色星期五........唉!做了.........1件違背良心的事,,但..........我真係對你太失望啦,,張家銘!Kiki恭喜你牙!!!!!!而我終於........洗脫嫌疑了!哈哈!墨魚丸........你聽日死得啦!推你落樓梯??太可怕!!!!!!!熬底???做不出違背承諾的事........不像你!!!!!!!!!!!!聽日至唸啦!!!!!!!!!!!!
頭先食飯狂問我細路條女係邊個,,超無聊嘛.......跟住佢又講一大堆唔知男定女o既人名出黎=.="可怕的"不過.........我唸最可怕o既.........就只得開口中!唔知點解次次講親果個人個名就一定會係學校範圍內+外(由KCP至樂富MTR Station)今日lunch,,同Kiki去買飯,,買完經Art Gallery返去課室,,咁o岩講起果個人,,我細細聲同Kiki講:我希望行我哋後面果班人入面冇xxx(果個人個名)!跟住後面果班人可能嫌我哋行得慢,,決定行我哋前面,,當佢哋行到我哋前面果陣,,我好好奇咁望左過去,,xxx真係o係度............我同佢對望左1,2秒,,成個傻瓜咁!放學又做電燈膽!返到屋企,,同kiki傾電話,,去Yahoo!無聊又開e-mail戶口,,有條問題問:你父親的名字是甚麼??我就答:你老豆.........超kai!跟住無啦啦同Kiki講:我最返想轉著衫style,,我想轉punkd o既feel!俾d意見..........
每一個短訊,,每一首歌,,都使我心醉+心碎!
|