呢排考試......
有辛苦有唔辛苦~~~
辛苦既係我平時唔聽豬,而家溫果陣.....好難頂!!!!
唔辛苦既就係......考完我有大把好野會向我衝埋黎!!呵呵呵呵呵呵呵呵~~~
昨晚aurthur promise我話考到30名以內既.....就.........
今朝聽到個好不辛既消息,唔知堅定流~不過80%一定流.....不過果20%就......
唔敢講囉~~~Don't worriy la
而家考試,我.....好俾心機!!!!
我唔想轉班呀!!!!!!!><一於寫家長信!!!
而家儲$$$果方面....有d難度........mmmmmmmm
今次個maths好差呀!!!!六十幾!!!!!屌!!!俾補習舍知道仲唔死!!!
英文...都ok喇!!!
唉~加油喇~~~~~
仲有一個week就endind喇!!!!!!
Anna Suid野好貴呀...........不過真係好令!!!*-*
DOLLY GIRL ON THE BEACH<----我一定要買呀!!!!!!!(其中一樣啫)
今日知道,陳賢泰用LV銀包包架*-*我又要BUY!!!!!
十世之後先喇!!!
|