有人好pk!!!!!果個係邊個係邊個????? 果個人心照喇!!!pk!!!心照.....喇......果....個....p...k....
冇咩心情.....諗起就火!!!!!!屌"你"老母!!!!!!!!!!!!!!!!pkkkkkkhungmanxxxxx!!!!!!!!!!!!!
=.=冇mood呀!!!!!!®•