今日係係f.!既last day...好唔捨得呀!!TmT 如常講成績...今次差左呀..... 差唔係其次.... 唔知F.2會唔會同返大家一班呢?? 好緊張.....好驚呀....好驚...
LUNCH出去食,發生左一D野...我好無奈.. 我應該用返你對我果種態度對你嗎嗎??我唔想囉... 到時你又嘈我點點架喇.....無聊!
返到屋企,同人傾MSN...... 悶..
訓果陣,醒起唔記得同呀珊整頭....==
算喇..下次先~