今日好熱熱呀!!!!!!!!!!!!!!!!!
早放,因為某d野出左事....我地就同呀自清佢地街街~~笑死人喇!!><@ 行下行下又話去天悅....頂...咁鬼熱唔想去呀.....不過都係去左....頂!
好無聊.......好悶.....不過呀邊個俾我地玩到好好笑呀!!!!!!!!!!!!!
之後,呀欣倖呀kelly姐 dic左唔知去邊......唉~^^
back home